پیام استاندار فارس به مناسبت ۱۲ آذرماه روز جهانی معلولان

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در آستانه ۱۲ آذر ماه، روز جهانی معلولان پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسمه تعالی

روز جهانی معلولین فرصتی برای فرهنگ‌سازی، تکریم و تجلیل از کسانی است که باتوجه به محدودیت‌های بسیار، با همتی بلند، شور زندگی را در جامعه جاری می‌کنند. مردان و زنانی که با تکیه بر خالق یکتا، در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی کوشا هستند و موفقیت‌های چشمگیری را به ارمغان آورده‌اند.
این روز متعلق به انسان هایی با باور قوی و امید و اتکال به خدای متعال است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر، دوشادوش جامعه درمسیر توسعه و آبادانی کشور گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک آن به همه افراد دارای معلولیت  و خانواده‌های محترم و صبور آنان، از دستگاه‌های اجرایی انتظار دارم قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، تسهیل شرایط اشتغال دولتی و غیردولتی معلولان، ایجاد مبلمان شهری مطلوب و مناسب‌سازی محیط برای این عزیزان و رفع مشکلات آنان در نهایت اکرام را، در دستور کار داشته باشند.
برای تک تک این عزیزان و دست اندرکاران خدمت رسانی به این جامعه ی پر افتخار، توفیق روز افزون، عزت و سربلندی در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف مسئلت می نمایم.
محمد هادی ایمانیه

کد خبر 95911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد