شهرستان همدان |جلسه هم اندیشی با اساتید دانشگاه بوعلی

جلسه مشترک با حضور معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان، مدیر بهزیستی شهرستان همدان، مسئولان موسسه خیریه ترنم محبت و اساتید دانشگاه بوعلی سینا همدان در دفتر بسیج اساتید دانشگاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای جلسه هدایتی از اعضای هیات مدیره موسسه خیریه ترنم محبت که هماهنگ کننده این جلسه بود هدف از برگزاری این جلسه را به جهت هم افزایی و مشارکت این عزیزان با بهزیستی عنوان نمود و افزود: امیدواریم ورود این بزرگواران به عرصه خدمت در حوزه بهزیستی منشا خیر و برکت باشد.

در ادامه استادان دانشگاه سوالات خود را مطرح نمودند و علاقه مندی خود را در حوزه خدمت به فرزندان سازمان عنوان داشتند.

سمائی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان نیز پاسخگوی سوالات این عزیزان بودند و دغدغه‌های آنها را کاملا به حق دانسته و مقرر شد دستورالعمل ها و شیوه نامه اجرایی حمایتهای خانواده محور فرزندان جهت آنها ارسال شود تا مورد مطالعه قرار گرفته ودر جلسات بعدی مورد بحث و گفتگو قرار گیرد.

در پایان نوروزی مدیر بهزیستی شهرستان همدان نیز ضمن تشکر از میزبانی اساتید دانشگاه گفت: هدف از حمایت و نگهداری موقت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در خانواده ها به دلیل پیشگیری از آسیبهای اجتماعی بوده و متولیان امر می خواهند کودکان دچار ضربات سنگین روحی و روانی نشوند بنابراین شناسایی خانواده های جایگزین و واگذاری موقت کودکان به این خانواده ها که دارای شان و منزلت اجتماعی خوبی هستند می تواند آینده کودکان را متحول نماید.

کد خبر 95909

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد