زحمات بهزیستی در حوزه معلولان باید تقدیر شود

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در آستانه روز جهانی افراد دارای معلولیت گفت،زحمات بهزیستی در حوزه معلولان باید تقدیر شود.

امام جمعه شیراز در بخشی از خطبه های نماز جمعه در آستانه هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت و ضمن یادآوری اینکه روز یکشنبه آتی روز جهانی معلولان است،گفت:این‌که بهزیستی زحمت می کشد و برای معلولان کار می کند باید تقدیر شود اما باید به یکسری نکات توجه شود.
او در ادامه اظهار داشت:گفته اند روز جهانی معلولان ،یعنی همه انسان های دنیا وقتی یک معلول می بینند احساس انسانیشان تحریک شود تا کمک و خدمتی کنندو این نشانه انسانیت است،گاهی اوقات دیده ایم که کسانی از نظر انسانی چنان رشد کرده اند که وقتی یک فرد معلول می بینند که گرفتار است از حق خود چشم پوشی می کنندتا او استفاده ببرد و این نشانه انسانیت است.این را در فرهنگ دینی و اخلاق ما به نام ایثار می شناسیم و قرآن کریم از این اخلاق بسیار تجلیل کرده است.
گفتنی است با توجه به این که هفته جاری بنام گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت نام گرفته است روسای بهزیستی در شهرستان های سراسر استان در خطبه های نماز جمعه به تبیین خدمات و عملکرد بهزیستی در حوزه معلولان پرداختند.

کد خبر 95893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد