پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان  متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

سوم دسامبر مصادف با ۱۲ آذر ماه  روز جهانی افراد دارای معلولیت، که امسال با شعار «باور توانمندی ها نوید بخش دنیایی دسترس پذیر» نام گذاری شده است، فرصت مناسبی برای تکریم و تقدیر از انسان هایی است که گرچه با برخی محدودیت ها روبرو هستند  اما با تلاش های مداوم خود در راه خودشکوفایی، معلولیت را نقصان ندانسته و پر امید و تلاشگرانه مسیر پر پیچ و خم موفقیت را طی  کرده اند.

هدف از تعیین این روز ارتقاء دانش اذهان عمومی درباره مسائل مربوط به معلولیت های مختلف و افزایش آگاهی ها در خصوص لزوم پیوستن افراد معلول به جامعه در تمامی جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و تسهیل شرایط دسترسی ایشان به محیط های مناسب سازی شده شهری بوده است.

توان یابان عزیز با تلاش های مستمر و مداوم خود دوشادوش آحاد جامعه و با کسب موفقیت در عرصه های گوناگون علمی، ورزشی، هنری، قرآنی و...  همواره یادآور آیه شریفه «و أَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَی» بوده اند و درس رسیدن به آرزوها در سایه عزم و اراده راسخ را به ما یادآوری می نمایند.

  اینجانب ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت ، امید دارم یکسان سازی فرصت ها و مجالها  برای این جامعه ارزنده  هر روز بیش از پیش، مورد توجه قرار گیرد و برای همه توان یابان عزیز  کشور  و خانواده های صبور و فداکار این عزیزان و تمامی تلاشگران عرصه خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت، آرزوی توفیق روز افزون دارم.

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 95822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد