شهرستان بوشهر| برگزاری جلسه هم اندیشی ستاد مناسب سازی شهرستان بوشهر

چهارمین جلسه هم اندیشی ستاد مناسب سازی شهرستان بوشهر با موضوع بررسی قوانین و مقررات مناسب سازی و شناسایی چالش های معابر و اماکن پر تردد شهر بوشهر با حضور صدیقه بهشتی پور دبیر ستاد مناسب یازی و سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر، نمایندگان فرمانداری، شهرداران مناطق بوشهر و سازمان نظام مهندسی در مکان دبیرخانه مناسب سازی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این جلسه در خصوص  مشکلات ساختمان های پرتردد از جمله دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر قضایی و بانک ها، بحث و تبادل نظر گردید.

همچنین با توجه به بافت قدیم شهر بوشهر، شناسایی مناطق شهر از لحاظ تراکم جمعیت و تردد افراد به اماکن و اولویت بندی جهت رفع مشکلات سطح شهری، ناوگان شهری، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مقرر گردید در جلسات مناسب سازی از نماینده بانک ها و نماینده اتاق اصناف و پلیس +10 و نماینده دادگستری در ستاد مناسب سازی شهرستان دعوت گردد.

در پایان این جلسه مصوب شد  جهت دسترسی بهتر همه آحاد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت به پارک ها بویژه افراد دارای معلولیت، و دسترسی به دریا رمپ ایجاد شود.

کد خبر 95644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد