🔸نامگذاری خیابانی بنام معلولان در شهرستان دلفان، لزوم ساماندهی معابر شهری برای افراد دارای معلولیت

بمنظور تکریم جایگاه افراد دارای معلولیت و جانبازان و با پیگیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلفان و مساعدت فرماندار و شهردار این شهرستان و طرح موضوع در جلسه شورای نامگذاری معابر و میادین شهر ستان نورآباد خیابانی بنام جانبازان و معلولین نامگذاری شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان بمنظور تکریم جایگاه افراد دارای معلولیت و جانبازان و با پیگیری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلفان و مساعدت فرماندار و شهردار این شهرستان  و طرح موضوع در جلسه شورای نامگذاری معابر و میادین شهر ستان نورآباد خیابانی بنام جانبازان و معلولین نامگذاری شد.

امین حق نظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلفان" در مصاحبه ای بمناسبت "روز جهانی افراد دارای معلولیت،" گفت: باتوجه به پیگیری های بعمل آمده توسط این  اداره و موافقت و مساعدت فرماندار و شهردار و طرح در جلسه شورای نامگذاری معابر و میادین شهر نورآباد در نهایت یکی از خیابان های شهر نورآباد بمنظور تکریم جایگاه معلولین بنام خیابان جانبازان و معلولین نامگذاری شد.

حق نظری گفت: این مهم بمناسبت ۱۲ آذر "روز جهانی معلولین" بصورت عملی انجام و از  نصب و شناسه  تابلویی( خیابان جانبازان ومعلولین) رو نمایی شد.

 حق نظری رئیس اداره بهزیستی شهرستان دلفان" ادامه داد: این مهم برای اولین بار در استان لرستان به سرانجام نیکو رسیده و امیدوارم درآینده ای نزدیک در جهت تکریم شأن و منزلت و گرامیداشت این عزیزان در تمامی شهرستانهای  استان و کشور مانند شهرستان دلفان، خیابانی بنام (معلولین) داشته باشیم.

کد خبر 95621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد