🔸فراخوان جذب نیرو برای مرکز صدای مشاور (۱۴۸۰) 

موسسه طلوع نوین امید در نظر دارد جهت فعالیت در صدای مشاور ۱۴۸۰ دو نفر نیروی روانشناس مشاور خرید خدمت از طریق گزینش علمی، مصاحبه تخصصی در قالب بخش غیر دولتی با شرایط ذیل بکارگیری نماید. 

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان موسسه طلوع نوین امید در نظر دارد جهت فعالیت در صدای مشاور ۱۴۸۰دو نفر نیرو روانشناس مشاور خرید خدمت از طریق گزینش علمی مصاحبه تخصصی در قالب بخش غیر دولتی با شرایط ذیل بکارگیری نماید. 

شرایط عمومی 

 عدم سوء پیشینه 
عدم اعتیاد به مواد مخدر 
دارا بودن حداقل ۲۵ سال سن 
برخورداری از سلامت کامل روانی به تایید پزشکان معتمد اداره کل بهزیستی استان

محل سکونت متقاضی باید شهرستان خرم آباد باشد

شرایط تخصصی 

جذب و بکار گیری مشاوران تلفنی توسط کمیته علمی گزینش مشاوران انجام می شود. 
 دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری مشاوره یا روانشناسی در کلیه گرایشها به استثناء روانسنجی الزامی است برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد مدرک کارشناسی متقاضی نیز می بایست مرتبط باشد. مدرک تحصیلی کارشناسی غیر مرتبط برای دارندگان مدرک تحصیلی دکترای روانشناسی یا مشاوره به شرط مرتبط بودن دو مقطع از مقاطع تحصیلی مورد قبول می باشد. 
 دارا بودن حداقل تجربه عملی شامل ۳۰۰ ساعت در مراکز مشاوره تلفنی یا حضوری با تایید مسئول فنی مرکز و ارائه گواهی ۱۰۰ ساعت دوره آموزشی مرتبط با روانشناسی و دوره های آموزشی مشاوره تلفنی 
 مشاوران پس از قبولی در کمیته گزینش استان در دوره کارورزی مصوب مشاوره تلفنی وارد شده و پس از طی دوره کارورزی و کسب تایید ناظر ارشد به آنها کد شناسه اختصاص داده میشود و سپس مشغول به کار میگردد.

مدت کارورزی بسته به نظر ناظران از سه هفته تا دوماه متغیر خواهد بود. 
جنسیت مشاور مرد زن ترجیحاً متاهل 
شرایط کاری سه شیفت چرخشی صبح، عصر، شب
ارایه تعهد کتبی مبنی بر اینکه استخدام هیچ ارگان دولتی نمی باشد. 
مدارک شامل اصل و کپی مدرک تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی اصل و کپی دوره های آموزشی مرتبط گواهی تجربه کاری 
مرتبط با مشاوره و .....


 متقاضیان رزمه و مدارک (مربوطه خود را از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ تا ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ به بهزیستی استان دفتر مشاوره معاونت پیشگیری تحویل نمایند. 
به مدارک ارسالی پس از تاریخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ ترتیب اثر داده نخواهد شد. 
توجه ارسال مدارک به منزله بکارگیری افراد نمی باشد. افراد واجد شرایط اولیه پس از گذراندن مراحل صلاحیت اخلاقی علمی و عملی کار حرفه ای مشاوره در صورت تایید کمیسیونها بکارگیری خواهند شد و هرگونه بکار گیری به منزله استخدام در این دستگاه و حتی جذب در بخش غیر دولتی نمی باشد.

کد خبر 95398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد