نشست مدیرکل و معاونین بهزیستی فارس با روسای ادارات بهزیستی شهرستان های فارس

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:در ادامه برگزاری دوره آموزشی مناسب سازی در بهزیستی فارس مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس با روسای شهرستان های فارس دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس ضمن تقدیر از زحمات تمامی همکاران بهزیستی فارس از ستاد تا صف در سراسر استان فارس که منجر به سربلندی بهزیستی فارس در جهاد نظارتی سازمان بهزیستی کشور و بررسی های ناظران استانی گردیده است گفت تلاش های شبانه روزی همکاران ما در بهزیستی فارس عملکرد بهزیستی استان را الگو و سرلوحه سایر استان ها قرار داده است.

مدیر کل بهزیستی فارس در جمع روسای شهرستان ها بر بازدیدهای سرزده،مستمر و شبانه از مراکز تحت نظارت تاکید کرد و افزود باید دفتر بازدید های مراکز به دقت بررسی شود و موارد مورد نقص، حتما تا بازه زمانی مشخص اصلاح شده باشد در غیر اینصورت اخطار صادر خواهد شد.

هوشیار خاطر نشان کرد منبعد حتی رونوشت اولین اخطار هم به دادستانی داده می شود و کمیسیون های فوق العاده نظارت بدون فوت وقت برقرار می گردد.

مدیر کل بهزیستی فارس اظهار داشت کانون بازنشستگان بهزیستی فارس ثبت گردیده و مجوز فعالیت صادر شده است و بزودی شاهد برگزاری همایش با حضور بازنشستگان و پیشکسوتان بهزیستی فارس خواهیم بود

کد خبر 95183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد