برای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی مسئولین را پای کار خواهیم آورد

رییس بهزیستی وفرماندار شهرستان راور در ادامه بازدیدها ودلجویی های خود از مددجویان بهزیستی با حضور در منزل ۳ تن از مددجویان تحت حمایت این اداره با آنان دیدار وگفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان حمید رضا  نخعی رییس بهزیستی راور در همین رابطه ضمن تقدیر از همراهی ارزشمند فرماندار شهرستان راور افزود: سعی و تلاش ما این است که در این بازدیدها متناسب با نوع مشکلات و نیازهای مددجویان از ظرفیت وهمراهی سایر مسئولین و ادارات در جهت رفع مشکلات مددجویان استفاده نماییم.

وی اذعان داشت : برای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی مسئولین را پای کار خواهیم آورد .

رضا عباسی فرماندار راور نیز طی این دیدار ها ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مجموعه بهزیستی به اقشار مختلف جامعه به خصوص به  اقشار نیازمند  بر لزوم تداوم این بازدیدها تاکید کرد.

وی در ادامه  به بیان سخن گرانبهای امام حسین علیه‌السلام در خصوص اهمیت خدمتگزاری به مردم با این مضموم اشاره نموده وافزود : خدمت رسانی در جامعه اسلامی، بویژه از سوی کارگزاران و مسئولان امری لازم و ضروری است که بدون تردید با تمام توان به آن اهتمام جدی خواهد شد .

گفتنی است طی این دیدارها ضمن بررسی دقیقتر مشکلات مطرح شده از سوی مددجویان ، راهکارهای قانونی برای حل وکاهش این مشکلات مورد بررسی قرار گرفت ودر پایان هر دیدار فرماندار راور هدایایی به مددجویان تقدیم نمود  .

کد خبر 95175

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد