دیّر| حضور جانشین فرماندهی سپاه به اتفاق فرماندهی حوزه بسیج اداری و کارمندی شهید کاوه سپاه سید الشهدا (ع) شهرستان در اداره بهزیستی دیّر

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سرهنگ عبدالکریم پولادی فرد جانشین فرماندهی به همراه سروان رسول صبوحی فرماندهی حوزه بسیج اداری و کارمندی شهید کاوه سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان،‌با حضور در اداره بهزیستی شهرستان دیّر با رییس و کارکنان دیدار و گفتگو کردند.

به ن گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، سیرانوش دارایی ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته بسیج، روحیه ی جهادی و بسیجی کارکنان را رمز موفقیت و پیشبرد اهداف بهزیستی دانسته و بهزیستی را خدمتگزار مردم و افراد نیازمند دانست.

سرهنگ پولادی فرد نیز از زحمات کارکنان بهزیستی تقدیر نموده و گفت: تلاش اینجانب و همکاران نسبت به محرومیت زدایی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی بیش از پیش خواهد بودوب رنامه های بسیج با رویکرد خدمت، تبیین و امید آفرینی شکل گرفته و بسیج را مظهر مقاومت و ایثار و شهادت و تمدن ساز دانست.

گفتنی است در پایان از  دارایی سرپرست اداره بهزیستی دیّر به عنوان الگوی موفق محجبه نظام اداری با تاکید بر خدمتگزاری و  حمزه شریعتی به عنوان مسئول پایگاه بسیج اداری مولی الموحدین (ع) بهزیستی تقدیر گردید.

کد خبر 95102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد