شهرستان بوشهر| برگزاری جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت درفرمانداری بوشهر

در راستای برگزاری هر چه با شکوه تر شدنروز جهانی افراد دارای معلولیت جلسه ای با حضور محمد کرمی سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان، مهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار، صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی و دگر مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر در فرمانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این جلسه محمد کرمی سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان بوشهر با توجه به در پیش بودن روز جهانی افراد دارای معلولیت بر برنامه ریزی های مدوّن و منسجم بین دستگاهی جهت گرامیداشت این روز جهت توانمندی های این عزیزان در سطح جامعه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تاکید کرد.

مهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار بوشهر  معلولان توانمند را الگوی کسانی دانست که با وجود نعمت سلامت جسمی و سرمایه که خداوند در اختیار آنها گذاشته  هنوز نتوانسته اند شایستگی و توا نایی های خود را به اثبات برسانند  ولی عزیزان معلول با همت بالایی که دارند بارها ثابت که دارند که در میادین ملی و بین المللی موفق بوده اند و ما وظیفه داریم جهت توانیابان ، ویژه از آنها تقدیر کنیم .

صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر با اشاره به آمار بیش از 2800 نفر پرونده افراد دارای معلولیت در سیح شهرستان بوشهر در ارائه خدمت به این عزیزان با مشارکت دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

وی ادامه داد: مناسب سازی پیاده روها باید برای استفاده از معلولان و سالمندان در کارگروه های تخصصی مطرح شوند و مورد توجه مدیران حوزه شهری قرار بگیرد.

بهشتی پور از برگزاری برنامه های متنوع در روز جهانی افراد دارای معلولیت در 12 آذر خبر داد و بیان داشت: اجرای جشن روز جهانی افراد دارای معلولیت با حضور معلولین و خانواده های آنان، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری ایستگاه های سلامت را از مهمترین برنامه های این روز دانست.

کد خبر 95093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد