رضا قاسمیان، معاون استاندار اردبیل؛ انقلاب اسلامی کرامت را به ملت ایران هدیه داد

به گزارش روابط عمومی، آیین تحویل لوازم خانگی به ولی نعمتان خسارت دیده در سیل بهار ۱۴۰۲ و تحویل لوازم خانگی و جهیزیه به نوعروسان و ولی نعمتان تحت پوشش بهزیستی استان با حضور معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیران کل صدا وسیما، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بهزیستی و سایر مسئولین و روسای ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه در سالن همایش اداره کل بهزیستی استان اردبیل برگزار گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: حکومت‌ها سه شعار و وظیفه مهم از جمله امنیت، رفاه و آزادی را برای خود تعریف می‌کنند اما به برکت انقلاب اسلامی در کشور ما علاوه بر آنها، ۲ اصل اساسی مهم یعنی عدالت و کرامت نیز از رسالت‌های حکومت شمرده می‌شود.

رضا قاسمیان در آئین بدرقه کاروان کالاهای خانگی مورد نیاز سیل‌زدگان در اداره کل بهزیستی اردبیل اظهار کرد: امنیت به عنوان زیربنای سایر وظایف حاکمیت است و کرامت را مدیون اقتدار ولی فقیه هستیم که عزت و آزادگی و سرخم نکردن در مقابل قدرت‌های جهانی را برای ما به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: در حوزه عدالت ۲ جناح سیاسی موجود در کشور، یکی واژه مستضعف را برای خانواده‌های تحت حمایت به کار می‌برد و دیگری از واژه آسیب‌پذیر استفاده می‌کند و در معنی و محتوای این ۲ تفاوت بسیار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: امام راحل واژه مستضعف را بکار می‌برد، یعنی عاملی برای تضعیف کردن آن قشر در جامعه وجود داشته و به خودی خود آسیب‌پذیر نبوده است، بنابراین ما با اقتباس از نگاه امام راحل در کنار اداره کل بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی برای کمک به نیازمندان هستیم.

وی ادامه داد: به تعبیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اگر امام حسین (ع) در روز عاشورا تسلیم می‌شد، ما در طول تاریخ سرافکنده می‌شدیم در حالی که او عزت و آزادگی را به ما هدیه کرد و عدالت و کرامت، از نظر حاکمیت در کنار سایر مولفه‌ها برای زندگی بشر ضرورت دارد.

قاسمی اظهار داشت: سازمان ها و نهاد های اجرایی استان سعی بر جبران ضعف ها و عقب ماندگی ها دارد و بهزیستی در این میان بسیار پویا بوده و تلاش های ارزشمندی برای حفظ کرامت انسان ها و ایجاد آرامش مردم دارد. تیم کاری استانداری هم در این راستا سعی بر استفاده حداکثری از فرصت ها و ظرفیت های موجود داشته و با تمام توان فعالیت های بهزیستی را پشتیبانی نموده و کمک خواهیم کرد.

کد خبر 94984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد