دیدار سرپرست اداره کل بهزیستی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج

اسماعیل دامیار سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد عصرامروز1402/8/30 با حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد ؛ دامیار سرپرست بهزیستی استان با همراهی حاج آقا وحدتی  از مسئولین این اداره کل با حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهریاسوج دیدار کرد .

سرپرست بهزیستی استان از همراهی و همدلی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  شهریاسوج در راستای حمایت از اهداف ، برنامه ها و طرح های سازمان در مسیر خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت سازمان تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت : نگاه ما در بحث آسیبهای اجتماعی نگاه پیشگیرانه است و باید به سمت و سویی حرکت نماییم تا با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به عموم مردم بویژه گروههای هدف مسیری نوین را در راستای خدمت رسانی در پیش گیریم .

دامیار در بخش دیگری از سخنان خود ، ایجاد اشتغال ، توانمندسازی جامعه هدف و کاهش آسیبها ی اجتماعی را از ماموریتها و رسالتهای مهم سازمان برشمرد و تصریح کرد: تحقق این اهداف همکاری همه دستگاههای متولی را می طلبد .

وی ابراز امیدواری کرد: با همت و یاری همه دستگاههای خدمت رسان شاهد رشد ،بالندگی و شکوفایی اهداف عالیه سازمان در حوزه های مختلف باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه  شهر یاسوج نیز ضمن خوشامدگویی ، کار در بهزیستی را امری خطیر ،ظریف و حائز اهمیت برشمرد .

وی تکریم انسان ها و حفظ کرامت انسانی مراجعین را مهمترین تکلیف کارکنان بهزیستی دانست و گفت : صبر و شکیبایی  و خوش اخلاقی لازمه کار در بهزیستی و کار با افرادی است که با سیل عظیمی از مشکلات و آسیبها روبرو شده اند.

نماینده  ولی فقیه در استان اظهار داشت: سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به لحاظ جایگاه مهم و تاثیر گذاری که در بحث خدمت رسانی به اقشار محروم ،ضعیف و کم برخوردار جامعه دارند در بین تمام دستگاهها مظلوم واقع شده اند لذا باید همه ظرفیتها و فرصتها را شناسایی و نیازها را احصا کرد تا بتوانیم خدمتگزار خوبی برای جامعه هدف و مردم نیازمند باشیم .

کد خبر 94959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد