بیله سوار | اردبیل | بازدید ازکتابخانه بمناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بیله سوار و همزمان با شروع سی و یکمین دوره کتاب جمهوری اسلامی از ۲۳ لغایت ۳۰ آبان ۱۴۰۲ با شعار آینده خواندنی است رئیس و تعدادی از پرسنل اداره بهزیستی شهرستان بیله سوار از کتابخانه عمومی شهرستان بازدید بعمل آوردند.

 در این دیدار که رئیس و کتابداران کتابخانه سردار شهید سلیمانی نیز حضور داشت رئیس کتابخانه به تشریخ قسمتهای مختلف کتابخانه از قبیل مخزن کتابهای موجود در کتابخانه بخش مطبوعات و نشریات و بخش کودک و اینترنت و ... پرداخت.

با توجه به تهاجم فرهنگی غرب و کشورهای ضد اسلامی و مورد هدف قرار دادن خانواده ها علی الخصوص مقام مادر و حجاب ایشان برای تعدادی از افراد جامعه در خصوص حجاب و عفاف با تدبیر حضرت آیت الله دکتر سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مقرر گردیده است از کتاب ایشان با عنوان تا قاف کرامت تحقیقی پیرامون حجاب و عفاف و شخصیت زن بخصوص زن ملسمان شیعی مسابقه ای بین کارکنان دستگاههای اجرایی و عموم مردم علاقه مند شهرستان بیله سوار برگزار شود که تعدادی از کتابهای مذکور توسط پرسنل اداره بهزیستی خریداری شد که پس از مطالعه در مسابقه ای که به این منظور برگزار می شود شرکت نمایند.

کد خبر 94760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد