تنگستان| استقرار تیم سیار اورژانس اجتماعی 123بهزیستی شهرستان تنگستان در گردهمایی ضداستکباری ‌درآستانه  روز جهانی کودک آزاری

درآستانه روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری تیم سیار فوریت های اجتماعی 123 بهزیستی شهرستان تنگستان در مراسم دانش آموزی ضداستکباری استقرار یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان تنگستان، خدیجه جمالی رییس بهزیستی تنگستان ، هدف از این ابرنامه را گرامیداشت روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری، در برهه ای از زمان عنوان کرد که بزرگترین کودک آزاری در دنیا در حال وقوع است و باید فورا متوقف گردد.

رییس بهزیستی تنگستان ادامه داد : توجه افکار عمومی و به ویژه دانش آموزان نسبت به مساله کودک آزاری و شناسایی مصادیق آن درچنین روزی که کودک آزاری در همه انواع آن، در غزه و توسط رژیم غاصب اسراییل در حال اتفاق است، ضروری است، زیرا که آزار کودکان در هرشکل و نوعی ممنوع و محکوم است.

جمالی تصریح کرد : تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان تنگستان، دراین برنامه به آگاهسازی در زمینه مساله کودک آزاری پرداخته، پوستر و نوشته هایی با این مضمون بین دانش آموزان توزیع کرد.

شایان ذکر است   ۲۹آبان برابر با۲۰ نوامبر روز جهانی پیشگیری از کودک آزاری است.

کد خبر 94621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد