در رسانه |  ارائه بیش از ۱۳ هزار خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان همدان

همدان- معاون اجتماعی بهزیستی استان همدان گفت: طی سال جاری، بالغ بر ۱۳ هزار و ۶۰۰ مورد خدمات اجتماعی سیار توسط بهزیستی استان نیز به انجام رسیده است.

علیرضا سمائی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در حوزه امور آسیب دیدگان اجتماعی و مسئولیت‌های بهزیستی در این حوزه عنوان کرد: کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای کیفیت زندگی آسیب دیدگان اجتماعی، توانمندسازی و ظرفیت افزائی گروه‌های هدف از جمله اقدامات صورت گرفته در این زمینه است..

وی ادامه داد: در این راستا، طی سال جاری بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۴۵ مورد مداخله در بحران در استان همدان صورت گرفته است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۳ هزار و ۶۰۰ مورد خدمات اجتماعی سیار توسط بهزیستی استان نیز به انجام رسیده است، اظهار کرد: ۱۸ مورد پذیرش زنان و دختران آسیب دیده به منظور بازپروری و ارائه خدمات صورت گرفته است.

سمائی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی و حمایتی کودکان کار نیز گفت: طی سال جاری در این زمینه ۵۳۰ مورد خدمات به کودکان کار ارائه شد.

این مسئول یادآور شد: اداره کل بهزیستی استان همدان در حوزه اجتماعی با توجه به ظرفیت‌هایی مانند خانه امن، خانه سلامت وغیره توانسته است در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی آسیب دیدگان اجتماعی قدم‌های مؤثری بردارد.

کد خبر 94447

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد