دشتی| دیدار رئیس بهزیستی شهرستان دشتی با رئیس دادگستری شهرستان

مراد زارع رئیس اداره بهزیستی شهرستان دشتی با انصاری فر رئیس دادگستری شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از اداره بهزیستی شهرستان دشتی، مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی  از همکاری و تعامل سازنده و مثبت رئیس دادگستری و دادستان شهرستان با بهزیستی در ارتباط با جامعه هدف تشکر و قدردانی کرد.

زارع ضمن گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده و همچنین مسائل مربوط به مراکز ترک اعتیاد، وضعیت طلاق، شرایط کودکان کار و خانواده‌های واجد شرایط و مشکلات اورژانس اجتماعی را مطرح و خواهان تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه در جهت مرتفع نمودن مشکلات موجود جامعه هدف و مراکز تحت پوشش شد.

انصاری فر رئیس دادگستری شهرستان نیز ضمن خرسندی از این دیدار گفت : یکی اولویت های مهم دادگستری شهرستان بررسی مسائل پیرامون جامعه هدف بهزیستی می باشد و دادگستری آماده هر گونه همکاری در راستای حل مشکلات و بهبود وضعیت جامعه هدف می باشد.

در ادامه موضوعاتی نظیر تحلیل وضعیت طلاق در شهرستان، وضعیت و شرایط کودکان و خانواده‌های واجدشرایط برای شبه‌خانواده و همچنین مجازات های جایگزین مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته و تصمیماتی در جهت همکاری‌های بیشتر در این زمینه‌ها اتخاذ گردید

کد خبر 94333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد