شهرستان بوشهر| برگزاری هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادر مخدر شهرستان بوشهر

هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوشهر به ریاست صالح رحیمی فرماندار، مهدی عابدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر و فعالین حوزه ترک اعتیاد در فرمانداری بوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل هر کدام از مراکز اقامتی ترک اعتیاد گزارشی را از عملکرد مراکز خود را شرح  و به بیان مسائل و مشکلاتی که در زمینه فعالیتهای خود دارند پرداختند.

صالح رحیمی فرماندار بوشهر اعتیاد به مواد مخدر در جامعه را  زمینه ساز بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و بیان داشت:   این معضل علاوه بر اینکه امنیت جامعه را به مخاطره می‌اندازد باعث ایجاد کندی در سرعت رشد و توسعه کشور و جامعه خواهد شد.

صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر نیز با بیان اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از مسائل مهم اجتماعی جامعه امروزی ما را تشکیل می دهد، تاکیدکرد: کوتاهی در این امر دامن‌گیر تک‌تک آحاد جامعه و خانواده ها خواهد شد و بدون تردید منجر به خشکیده شدن ریشه خانواده‌ها می‌شود، پس نباید به راحتی از کنار آن  گذشت.

در پایان از فعالین حوزه درمان اعتیاد با اهدای لوح و جوایز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 94034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد