سیزدهمین جلسه کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی خوزستان درسال جاری برگزار شد

صبح امروز، سیزدهمین جلسه کمیسیون ماده ۲۶ در سال جاری با حضور مدیرکل بهزیستی استان به عنوان رئیس کمیسیون ومعاونین، مسئول حراست، مسئول دفتر مدیریت عملکرد،رئیس اداره فناوری اطلاعات، کارشناس امور حقوقی و مسئول دبیرخانه مراکز غیردولتی بهزیستی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان، مهران کریمیان ،مدیر کل  بهزیستی خوزستان بابیان اینکه بر اساس ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب بهمن ماه سال  ۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی ، سازمان بهزیستی مسئول صدور مجوز برای مراکز ۱۲گانه تحت نظارت می باشد، به همین دلیل این کمیسیون وجلسات وتصمیمات آن بسیار مهم واساسی وتاثیر گذار است .

کریمیان در این جلسه بر نظارت دقیق بر فرآیند پذیرش مقیمان  مراکز غیر دولتی  بر اساس دستورالعملها و رعایت  استاندارد های لازم در ارائه خدمات به مقیمان مراکز شبانه روزی  و رعایت نکات ایمنی در این مراکز برای پیشگیری از حوادث  تاکید کرد.

در این جلسه اعضا ضمن بررسی پرونده ۱ موسسه غیردولتی، ۱ مرکز مثبت زندگی ،۱ مرکز توانبخشی و ۱ مرکز پیشگیری ،درخصوص ساماندهی  و نظارت بر مراکز وموسسات     به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است تصمیم گیری درباره  صدور،تمدید وابطال موافقت اصولی، پروانه فعالیت، پروانه مسئول فنی و پروانه تأسیس برای فعالیت های مقرر در بندهای ۱ تا ۱۲ ماده مذکور توسط کمیسیون ماده ۲۶ انجام می شود.

کد خبر 93746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد