پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت یوم الله ۱۳آبان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در بخشی از این پیام، روز ۱۳ آبان را از روزهای مهمی برشمرد که مناسبت های این روز در تاریخ جمهوری اسلامی برجسته شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ناصر چاووشی به مناسبت فرارسیدن روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

در تاریخ انقلاب اسلامی روزهایی هستند که مسیر و سرنوشت کشور را متحول نموده است. یکی از این روزها ۱۳ آبان است که رخدادهای مهمی همچون تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸، سالروز تبعید امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۳ و روز دانش آموز در آن رقم خورده و مناسبت های این روز در تاریخ جمهوری اسلامی برجسته شده اند.

۱۳ آبان امسال هم زمان شده است با روزهایی که جهانیان شاهد جنایات هولناک رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه هستند و متاسفانه کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر و در رأس آن ایالات متحده آمریکا به جای آن که مانع از تداوم جنایات صهیونیست‌ها شوند با حمایت از این جرثومه ظلم و ستم، این رژیم نامشروع را برای ادامه دادن به کشتار کودکان، سالمندان، زنان و شهروندان بی دفاع و مظلوم فلسطین در باریکه غزه، ترغیب می کنند.

اداره کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تجلیل از مقام شامخ بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدا سرافراز به ویژه شهدای دانش آموز، مناسبت های روز ۱۳ آبان را گرامی داشته و با ابراز انزجار از ظالمین و مستکبرین جهان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، میثاق خود را با ارزش ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و محور مقاومت تجدید خواهند نمود.

ناصر چاووشی

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 93566

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد