آتش سوزی در یکی از کمپ های ترک اعتیاد لنگرود و برجای ماندن چندین کشته و مصدوم

در آغازین ساعات صبح روز جمعه دوازدهم آبان ماه، آتش سوزی مهیبی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد واقع در کلیدبر لنگرود رخ داد که چندین کشته و زخمی به‌جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان، بلافاصله پس از وقوع آتش سوزی، مسئولین بهزیستی استان گیلان و شهرستان لنگرود با حضور در محل حادثه حضور یافته و اقدامات لازم جهت خارج کردن حادثه دیدگان از مرکز ترک اعتیاد صورت گرفت.


سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در خصوص این حادثه اذعان داشت: آتش سوزی در ساعات اولیه صبح روز جمعه در یکی از مراکز ترک اعتیاد کلید بر لنگرود رخ داده است که متاسفانه ۳۲ نفر از بیماران این مرکز جان خود را ازدست داده و تعدادی نیز دچار مصدومیت شدند.


وی با بیان اینکه علت حادثه حتما بصورت جدی بررسی خواهد شد افزود: مسئولین بهزیستی گیلان از همان ساعات اولیه حادثه در محل حضور داشته و جهت هرگونه پیگیری لازم اقدامات عاجل را صورت می دهند.


مدیرکل بهزیستی گیلان، ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان و مردم لنگرود خاطر نشان کرد: بهزیستی گیلان با همکاری کلیه مراجع ذیصلاح بصورت جدی جوانب این حادثه را پیگیری می کند و در کنار خانواده های جانباختگان و مصدومین خواهد بود.

وی در پایان، یادآور شد: هرگونه اخبار از این حادثه، از طریق منابع رسمی و روابط عمومی اداره کل بهزیستی گیلان به اطلاع عموم مردم رسانده خواهد شد.

کد خبر 93557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد