اهداء مدال کرمانشاهی به فلسطین

ورزشکار پارادوومیدانی پس از کسب مدال نقره مسابقات پاراسیایی، مدال خود را به ورزشکاران و مردم فلسطین تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ 

هرمز صیدی ورزشکار تیم ملی پارادوومیدانی، در رشته پرتاب نیزه که موفق به کسب مدال نقره این رشته در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین شد، در راستای همدردی با مردم غزه و همچنین محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه، مدال خود را به ورزشکاران و مردم فلسطین اهداء کرد.

صیدی گفت: همزمان با برگزاری مسابقات پاراسیایی در هانگژو چین، رژیم صهیونیستی با بمباران پناهگاه و بیمارستان المعمدانی جنایت بزرگی را رقم زد.

این ورزشکار ادامه داد: این جنایت دل جهانیان و امت اسلامی را به درد آورد و بنده با اهداء این مدال به ورزشکاران و مردم فلسطین امیدوارم لبخند و شادی را به مردمان ستم‌دیده و مظلوم فلسطین هدیه کنم و باشد که روزی سرنگونی و پایان رژیم صهیونیست شادی عظیمی را به آنان ببخشد.

این قهرمان کرمانشاهی خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را کردم که طلایی شوم و در یک قدمی آن بودم اما با اختلاف خیلی کم به مدال نقره رسیدم و شرمنده ملت ایران شدم، امیدوارم با تلاش و پشتکار خود و مربیان دلسوزم بتوانم بار دیگر در سری مسابقات بعدی با مدال خوشرنگ طلا این شکست را جبران کرده و شادی را به دل کلیه هم‌میهنان عزیزم در سراسر جمهوری اسلامی ایران بخشم.

وی تأکید کرد: بنده از کلیه کسانی که مرا تا رسیدن به این مقام و جایگاه به هر نحوی یاری کرده‌اند ممنونم، امیدوارم بتوانم زحماتشان را جبران کنم.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 93472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد