در رسانه / ۲هزار و ۴۱۵ خانوار با فرزندان چندقلو تحت پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی هستند

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ۲ هزار و ۲۲۸ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۱۸۷ خانوار دارای فرزندان سه قلو و بالاتر تحت پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی استان هستند.

پروین محمد پوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: والدین دارای فرزندان دوقلو با حمایت‌های مستمر و غیر مستمر تحت‌پوشش بهزیستی هستند و تا دهک هفتم می‌توانند از حمایت‌های مستمر بهره‌مند باشند.

وی اظهار کرد: خانواده های دارای فرزندان سه قلو بدون در نظر گرفتن دهک تحت پوشش قرار می‌گیرند و می‌توانند از خدمات حمایتی بهره‌مند باشند.

وی ادامه داد: مستمری ماهانه‌ای برای خانوارهای دارای فرزندان ۲ قلو و بالاتر با توجه به تعداد افراد خانوار در نظر گرفته شده که برای آنان پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین این خانواده ها علاوه برمستمری ماهیانه تسهیلات اشتغال و ودیعه مسکن بعد از بررسی های لازم دریافت می‌کنند.

وی گفت: معرفی و ثبت در سامانه وزارت بهداشت جهت دریافت شیرخشک نیز از اقداماتی است که برای آنان انجام می‌شود.

محمد پوری بااشاره به تولد نوزادان چهارقلو در ارومیه طی روز گذشته بیان کرد: بلافاصله بعد از تولد نوزادان توسط معاونت اجتماعی این نهاد شیرخشک و پوشک بچه در اختیار خانواده قرار داده شده و سایر خدمات نیز به مرور زمان به این خانوار ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۲۴۴ هزار نفر شامل مددجو به همراه اعضای خانواده تحت پوشش بهزیستی استان آذربایجان غربی هستند.

در رسانه / ۲هزار و ۴۱۵ خانوار با فرزندان چندقلو تحت پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی هستند

کد خبر 93265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد