آران و بیدگل| مناسب‌سازی اماکن و فضاهای شهری مختص یک مجموعه خاص نیست

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل با  اعضای شورای شهر و رئیس انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان جلسه تشکیل داد.

    به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که با هدف هم‌افزایی و ارتقاء مشارکت و تعامل بین‌بخشی برگزار شد، حیدر ایمانیان آماری از افراد دارای معلولیت شهرستان و خدمات و فعالیت‌های این اداره برای توانخواهان را تشریح  کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل در بخش دیگری از سخنانش در خصوص آمار توانخواهان فاقد مسکن، اعتبارات و خدمات این سازمان در حوزه مسکن  را توضیح داد و حمایت بیش از پیش شورای شهر برای حل مشکلات مسکن مددجویان راخواستار شد.

ایمانیان در ادامه با اشاره به میزان پیشرفت کار پروژه 12 واحدی مسکن ویژه خانواده‌های دو معلول و تقدیر از همراهی و مساعدت انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان بر لزوم هم‌افزایی بیشتر جهت تکمیل این پروژه تاکید کرد.

رئیس اداره بهزیستی افزود: نگاه و نگرش در سازمان بهزیستی به مناسب سازی اماکن و فضاهای شهری مختص یک مجموعه یا یک مکان خاص نیست، باید تمام شهر برای حضور افراد دارای معلولیت، جانبازان، سالمندان و ... مناسب‌سازی شود و بهزیستی به دنبال تحقق این هدف است.

حسین ناظمی نایب رئیس شورای شهر و بلالی عضو شورای اسلامی شهرآران و بیدگل با تاکید بر کثرت و سختی وظایف محول شده به سازمان بهزیستی از تلاش بی شائبه و شبانه روزی همکاران بهزیستی تشکر و ابراز امیدواری کرد: در برنامه‌ها دستورهای کاری شورا در آینده نگاه ویژه‌ای به اهداف و برنامه‌های اداره بهزیستی بویژه در امر آموزش و خدمات پیشگیری محور، حمایت از معلولین وتوانمندسازی آنان، احداث سالن ورزشی و رفاهی ویژه معلولین، مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی، صورت پذیرد.

کد خبر 93138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد