اجرای  کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد در مصلای اهواز

ظهر امروز آیین افتتاح رسمی کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد(#والد_آگاه_فرزند_ایمن) با حضور مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان ،احمد موالی زاده فرماندار و محسن حسین پور رئیس بهزیستی شهرستان اهواز در محل مصلای نمازجمعه اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان،کریمیان مدیر کل بهزیستی استان  در این باره گفت:این طرح با هدف پیشگیری اولیه از مصرف مواد اعتیاد آور و اطلاع رسانی به گروه مخاطب والدین در خصوص توجه به فرزندان ، حساس سازی،آگاه سازی  و افزایش دانش والدین در جهت پیشگیری از اعتیاد ، همزمان با سراسر کشور با پیام و شعار اختصاصی ( آیا میدانید الان فرزندت کجاست؟)در استان  از ۲ آبان شروع شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

مدیر کل بهزیستی خوزستان افزود: در این کارزار علاوه بر برگزاری کلاس های آموزش پیشگیری از اعتیاد ، فرزند پروری در محلات پازک وآسیب خیز  ،از تبلیغات محیطی همچون بنر، پوستر و...، تبلیغات مجازی  و رسانه های مختلف دیداری و شنیداری در راستای پیشگیری از اعتیاد و نقش پررنگ والدین در زمینه شکل گیری شخصیت کودکان و مهارتهای فرزند پروری استفاده می شود.

گفتنی است در این آیین از پوستر طرح رونمایی و کارشناسان کاهش آسیب و اورژانس  اجتماعی بهزیستی ضمن ارائه مشاوره های تخصصی ،  بروشور ، پوستر و پرچمهای حاوی پیامهای آگاهی بخش بین نماز گزاران توزیع کردند.

کد خبر 93111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد