جلسه هماهنگی راهپیمایی  حمایت از مردم غزه  با مراکز مثبت زندگی  اهواز

ظهر امروز با حضور مدیر کل بهزیستی خوزستان و مدیر بهزیستی شهرستان اهواز جلسه ای با مسئولان مراکز مثبت زندگی این شهرستان با محوریت حضور در راهپیمایی گسترده مردم خوزستان در حمایت از مردم مظلوم غزه، در سالن اجتماعات بهزیستی اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،مهران کریمیان مدیر کل بهزیستی خوزستان در این نشست با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد:حوادث و جنایات اخیر در حق مردم مظلوم غزه که باعث کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از کودکان و زنان بی گناه و بی دفاع شد دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.

کریمیان با تاکید بر حضور پرشور کلیه کارکنان و جامعه هدف بهزیستی و مراکز تحت نظارت در این راهپیمایی  افزود: مجموعه بهزیستی استان و شهرستانهای اهواز ،کارون،حمیدیه و باوی با حضور گسترده در این راهپیمایی و حرکت مقدس و استکبار ستیزانه ،ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه ، نفرت و انزجار خود را  از جنایات ،اعمال غیر انسانی و جنگ افروزی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی،  اعلام نموده و بار دیگر فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی  مردم مظلوم فلسطین ، را به گوش جهانیان می رسانند.

گفتنی است تجمع بزرگ مردمی و راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم غزه ،ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳ آبانماه از میدان سه گوش شهرستان اهواز  شروع خواهد شد.

کد خبر 92914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد