پیام تبریک مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز ملی آمار و برنامه‌ریزی

مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت فرا رسیدن یکم آبان ماه « روز ملی آمار» با صدور پیامی این روز را به تمامی تلاشگران این حوزه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است : 

روز  اول  آبان  به  نام  روز  آمار  و  برنامه ریزی  نامگذاری  شده  است، بی تردید آمار و اطلاعات یکی از عوامل موثر و ضروری برای برنامه ریزی، ارزیابی عملکرد و تصمیم گیری درسطوح مختلف مدیریت می باشد و سیاستگذاران، برنامه ریزان و کارشناسان جهت تهیه و تدوین برنامه ها به داده های آماری نیاز دارند.

نقش روز افزون آمار و اطلاعات به عنوان پیش نیاز کلیه تصمیم گیری ها ، سیاستگزاری ها و برنامه ریزی ها بر کسی پوشیده نیست . این نقش در عصر اطلاعات به قدری بدیهی است که نظام آماری کشورها و حجم و کیفیت بانک های اطلاعاتی آنها نه تنها یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی کشورها به شمار می رود، بلکه متقابلا ً نیز سیاستگزاری ها و برنامه ریزی های توسعه اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی کشورها ، بدون در اختیار داشتن آمار کافی،صحیح و دقیق و بهنگام ممکن نیست. 

اینجانب بر خود لازم میدانم اول آبان ماه روز ملی آمار و برنامه ریزی را به کلیه تلاشگران این حوزه و به ویژه همکاران گرامی حوزه آمار و فناوری اطلاعات بهزیستی استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض نموده ، امیدوارم در سایه ایزد منان، همواره موفق ، پیروز و سعادتمند باشید.

سامیه جهانشاهی 

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان 

کد خبر 92787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد