بستک|دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی با امام جمعه شهرستان

در دیدار رئیس و کارکنان بهزیستی بستک با امام جمعه شهرستان ، خدمات و فعالیت های بهزیستی تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ علی غنایی رئیس بهزیستی شهرستان بستک در این دیدار ضمن خیر مقدم و تبریک انتصاب شایسته امام جمعه شهرستان ، به ارائه توضیحاتی در خصوص ماموریت ها و وظایف بهزیستی پرداخت . 
وی همچنین به ارائه گزارشی از فعالیت های بهزیستی شهرستان در حوزه های مختلف پرداخت و اظهار داشت : در حوزه توانبخشی ، بهزیستی بستک به بیش از 2 هزار و  500 نفر از افراد دارای معلولیت خدمات ارائه می نماید.

غنایی در ادامه به خدمات ارائه شده به افراد دارای معلولیت و سالمندان در مرکزجامع توانبخشی خیرالنسا عباسی اشاره کرد و تصریح نمود : مرکزجامع توانبخشی خیرالنسا عباسی جناح از مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی است و در این مرکز خدمات فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، کاردرمانی و خدمات مددکاری بصورت شبانه‌روزی به افراد دارای معلولیت و سالمندان ارائه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین جهانگیری امام جمعه شهرستان نیز ضمن ارج نهادن به فعالیت های بهزیستی گفت:قرآن و احادیث همواره به کمک و حمایت از ضعفا و نیازمندان تاکید داشته است .

وی در پایان با آرزوی سلامتی برای همه خادمین مردم در بهزیستی اظهار کرد : کار و فعالیت کارکنان این سازمان نزد خداوند ارزشمند بوده و پاداش فراوانی خواهد داشت. 
 

کد خبر 92750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد