کاشان| نشست مشترک بهزیستی و مشاوران پاسگاه‌های نیروی انتظامی در شهرستان

جلسه‌ای با حضور رئیس وکارشناسان بهزیستی و معاون اجتماعی و مشاوران نیروی انتظامی به منظور همکاری هرچه بیشتر این دو دستگاه در بهزیستی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی کاشان در راستای همکاری اداره بهزیستی و نیروی انتظامی جلسه‌ای با حضور متقی‌نژاد معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی کاشان، تقوایی معاون اجتماعی شهرستان کاشان، کارشناسان بهزیستی و مشاوران روانشناسی پاسگاه‌های نیروی انتظامی شهرستان برگزار شدکه طی آن مسائلی در خصوص چالش‌های اورژانس اجتماعی در موقعیت‌های حساس و نیاز به همکاری نیروی انتطامی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کمک به انجام هرچه بهتر امور و همچنین چالش‌های مالی مراجعین پاسگاه‌ها که نیازمند جلسات مشاوره طولانی هستند، مطرح شد.

متقی‌نژاد ضمن تشکر از همراهی و همکاری همیشگی فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان کاشان گفت: در شرایط کنونی و بدلیل شیوع آسیب‌های اجتماعی همکاری دو دستگاه بیش از پیش مورد اهمیت و انتظار می‌باشد.

رئیس اداره بهزیستی کاشان افزود: واحد پیشگیری این اداره آمادگی کامل جهت اعطای یاری برگ مشاوره فردی و خانوادگی به افراد نیازمند مراجع به پاسگاه‌های نیروی انتظامی را دارد و متعاقب آن فهرست عناوین مراکز مشاوره مجاز تحت نظارت بهزیستی شهرستان کاشان به منظور بهره‌مندی شهروندان و مراجعان به پاسگاه‌های نیروی انتظامی ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: جهت کنترل آسیب‌های اجتماعی ناشی از حضور بی‌رویه اتباع، جلسه‌ای را با حضور دادستان محترم شهرستان و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط برگزار خواهیم نمود و همچنین مشاوران شاغل در پاسگاه‌های نیروی انتظامی به منظور بازآموزی اندوخته‌های علمی خود مجوز حضور در کارگاه‌های آموزشی برگزار شده توسط بهزیستی را خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی، در پایان این جلسه متقی‌نژاد از همکاران نیروی انتظامی شاغل در اداره بهزیستی کاشان با اهدا لوح تقدیر، تشکر قدردانی نمود.

کاشان| نشست مشترک بهزیستی و مشاوران پاسگاه‌های نیروی انتظامی در شهرستان

کاشان| نشست مشترک بهزیستی و مشاوران پاسگاه‌های نیروی انتظامی در شهرستان

کد خبر 92748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد