دیدار سرپرست بهزیستی گلستان با امامان جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان کلاله

دکتر طاهری زاده سرپرست بهزیستی گلستان با امامان جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان کلاله دیدار و ضمن ارائه مهمترین اهداف و ماموریت های سازمان بهزیستی؛ پیرامون نحوه خدمات رسانی به ولی نعمتان،وضعیت معیشتی جامعه هدف،جلب و جذب مشارکت های مردمی و کاهش آسیب های اجتماعی گفتگو کرد.

قاسمی امام جمعه کلاله با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) گفت:امروز روز خسته شدن و نا امیدی نیست،وقت،وقت تلاش است و خستگی و ناامیدی معنی ندارد و با توجه به اینکه شما بعنوان جوان انقلابی و مسئولیت پذیر؛ دغدغه جامعه هدف را دارید،امیدوارم خداوند متعال شما و کارکنان زیر مجموعه را در امر خدمت رسانی، قوت و یاری رساند.

دیدار سرپرست بهزیستی گلستان با امامان جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان کلاله

حاج آخوند احمدی امام جمعه اهل تسنن کلاله نیز در سخنانی خاطر نشان کرد:بهترین نهاد از نظر خدمات رسانی" بهزیستی" است و مردم عزیز و ولایتمدار ما به بهزیستی اعتماد کافی دارند،بعنوان سرباز وطن در خطبه های نماز با ایراد سخنرانی برای معلولین و اقشار آسیب پذیر تلاش میکنیم تا خدمات لازم جذب و ارائه شود. در ادامه دکتر طاهری زاده مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به اینکه ائمه جمعه پدران معنوی و زبان گویای مشکلات مردم می باشند،گفت:با توجه به محدودیت منابع اعتباری،وضعیت سخت و دشوار اقتصادی مددجویان و آسیب های اجتماعی لازم است زکات و مشارکت های مردمی بسمت بهزیستی و جامعه هدف نیازمند هدایت شود.

کد خبر 92718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد