بررسی درخواست های جمع کثیری از مراجعین در شهرستان جاسک

در دومین روز از اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور در هرمزگان ، درخواست های جمع کثیری از مراجعین در یکبنی ، کوی ولیعصر شهرستان جاسک از سوی مسئولان بررسی گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پی اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور در هرمزگان ، امروز 30 مهرماه ، معاون آموزشی،پژوهشی و ساختارهای سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی میزبان جمع کثیری از مراجعین و جامعه هدف بهزیستی در یکبنی ، کوی ولیعصر ، مسجدالنبی (ص)  شهرستان جاسک بودند و درخواست های آنان از سوی مسئولان بررسی گردید.

در حاشیه اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور در شهرستان جاسک ، مدیر کل بهزیستی هرمزگان گفت : در این طرح با ارتباط چهره به چهره مسئولان بهزیستی و سایر نهادها با مردم محلات کم برخوردار و در راستای شناسایی مشکلات و برنامه ریزی بلند مدت برای حل این مسائل ، درخواست های مراجعین در سامانه  سازمان بهزیستی ثبت ، بررسی و پیگیری می شود.

وی گفت : اجرای این طرح در شهرستان جاسک با حضور حجت الاسلام والمسلمین ذاکری امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین کریمی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان همراه بود و فرمانداری ، شهرداری ، شورای شهر، مسکن وشهرسازی ، سپاه پاسداران ، بیمه سلامت ، کمیته امداد ، هلال‌احمر ، شبکه بهداشت ، آموزش و پرورش ، فنی و حرفه ای ، برق ، تامین اجتماعی ، ثبت اسناد و املاک ، ورزش وجوانان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در اجرای طرح مشارکت داشتند.

ابراهیم محمدلو معاون آموزشی،پژوهشی و ساختارهای سازمان بهزیستی کشور نیز در این باره گفت : طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخودار کشور به‌منظور حضور میدانی، ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان بهزیستی با استقرار میز خدمت در این مناطق و پاسخگویی به نیاز مراجعان با رویکرد محله ‌محوری، حل‌ مساله و ظرفیت ‌سازی اجتماعی و خدمت‌رسانی در محلات کم برخوردار سراسر کشور در حال اجرا است.

وی گفت : این طرح به عنوان یک طرح ابتکاری از سوی بهزیستی کشور با همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای افزایش رضایت‌مندی مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی و سایر افراد نیازمند و رفع مشکلات آن اجرا می شود.

گفتنی است در ادامه دیدار چهره به چهره با مراجعین ، بازدید میدانی از منزل دو مددجوی تحت پوشش بهزیستی با حضور معاون آموزشی،پژوهشی و ساختارهای سازمان بهزیستی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و ضمن بررسی چالش ها و مشکلات ، راهکارها و دستوراتی به منظور رفع مشکلات موجود صادر گردید.

نشست صمیمی مدیر کل و معاونین با کارکنان بهزیستی شهرستان جاسک از دیگر برنامه های حاشیه ای حضور مدیرکل و مسئولین بهزیستی هرمزگان در شهرستان جاسک بود.

کد خبر 92671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد