بیانیه اداره کل بهزیستی ایلام  در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

اداره کل بهزیستی ایلام در بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی جنایتکار به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

متن بیانیه به‌شرح زیر است:

""اقدام وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار صدها انسان بی دفاع تنها اثبات کننده ناتوانی این رژیم در برابر جبهه مقاومت اسلامی است.

نیروهای رژیم غاصب اسرائیل که مقابل ایستادگی رزمندگان مقاوم حقارت خود را احساس کرده با کشتار بیماران، کادر درمان و غیر نظامیان هولناک‌ترین واقعه قرن را به نام منحوس خود ثبت‌ کرده اند. این اقدامهای وحشیانه در حالی به وقوع پیوسته که جهان شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر است.

انتشار تصاویر دردناک شهدای این جنایات که خالق آن رژیم منحوس صهیونیستی با بهره گیری از مبانی غیرانسانی نظیر استفاده از بمب های فسفری و حمله به غیر نظامیان بوده، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و بر انزجار و نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی افزوده است.

خانواده بزرگ اداره کل بهزیستی استان ایلام این اقدامات ضد حقوق بشری که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک انسانی است را محکوم و اعلام می‌دارد ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین که در روزهای گذشته تحت عنوان طوفان الاقصی نمایان شد و بزرگترین ضربه حیثیتی را به هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی نمایان ساخت، اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.""

اداره کل بهزیستی استان ایلام

کد خبر 92487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد