برگزاری جلسه شورای اداری بهزیستی استان بوشهر

جلسه شورای اداره کل بهزیستی استان بوشهر با محوریت عملکرد معاونتهای تخصصی، شهرستانها در همه ابعاد با حضور رضا محمودی سرپرست، معاونین بهزیستی، روئسای شهرستانها و کارشناسان ستادی در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این جلسه روئسای شهرستانها گزارشی از عملکرد حوزه ها و دفاتر خود را ارائه دادند.

در ادامه  معاونین   بهزیستی استان ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده و بیان انتظارات، گزارشی از عملکرد شش ماهه اول سال جاری  و برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کردند.

همچنین رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن جمع بندی مصوبات جلسه و تشکر از زحمات همکاران بر مردمی سازی خدمات بهزیستی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های تحولی سازمان در اولویت فعالیت‌های بهزیستی تاکید کرد.

محمودی با تاکید بر تکریم مراجعه کنندگان و پیگیری شبانه روزی مطالبات جامعه هدف با حفظ کرامت آنها تصریح کرد: امید آفرینی و ایجاد انگیزه در مددجویان و معلولان که همه آنها ولی نعمت ما هستند در اولویت کاری نیروهای خدوم بهزیستی و مددکاران قرار گیرد.

سرپرست بهزیستی استان در پایان با بر شمردن اولویت های خدمتی همانند مسکن، اشتغال، ازدواج، درمان، بیمه، و معیشت مددجویان تاکید و بر جذب منابع گوناگون با توجه به ظرفیت های موجود در استان بوشهر مشارکت تمام عزیزان را خواستار گردید

کد خبر 92482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد