سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پیامی جنایات  رژیم اشغال گر اسراییل را محکوم کرد

رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر در پیامی جنایات وحشیانه رژیم غاضب اسراییل را در حمله به مردم بی دفاع غزه محکوم کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد:
  به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر ، در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به غزه و حملات ناجوانمردانه سرپرست به همراه کارکنان در مجموعه بهزیستی استان و سایر شهرستانها با انتشار بیانیه های مختلف نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دادند.
 در ابتدای این مراتب،  همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین  و غزه را اعلام ،  و از جبهه مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می کنیم.
  شقاوت غاصبان و دژخیمان رژیم صهیونیستی در طول تاریخ، همواره به عنوان لکه ی ننگی بر پیشانی آنها به عنوان یک رژیم کودک کش، باقی مانده و از آنها یک چهره ی منفور در جهان ساخته و اکنون نیز ظلم و جورشان به مردم مظلوم غزه، بار دیگر خشم و ناراحتی مردم اقصی نقاط دنیا را به دنبال داشته است.
 بی گمان این حادثه، از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر ماست و این تصاویر تنها گوشه ای از غم و ماتم ملت عزیز فلسطین است.
اینجانب و همصدا با کارکنان خدوم بهزیستی استان ،انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می داریم.
رضا محمودی
سرپرست بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 92481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد