رسانه| دشتستان| در راستای آغاز طرح ملی اولین نشست صمیمی در 100 محله کم برخوردار کشور انجام شد

به دلیل پایین بودن سطح دهک درآمدی جامعه هدف سازمان بهزیستی تراکم سکونت آنها در مناطق کم برخوردار کشور بیشتر بوده و به تبع آن سکونت در این مناطق نیز می‌تواند به طیف مشکلات این عزیزان وسعت و عمق بیشتری بخشد. از وظایف مهم دولت در بخش خدمات اجتماعی توجه و برنامه‌ریزی برای ارائه بیشتر این خدمات برای ساکنین این مناطق است.

به گزارش خبرنگار جام جم/نشست تیم تخصصی بهزیستی  استان بوشهر با حضور حاج آقا وکیل پور مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور و مدیر کل امور فرهنگی، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دشتستان، مدیرکل و معاونین بهزیستی استان و  تعدادی از مسئولین شهرستان در مسجد مسلم ابن عقیل محله علی آباد شهر برازجان برگزار گردید.

بررسی مشکلات جامعه هدف تحت پوشش سازمان به طور مجزا از شرایط زندگی اجتماعی از طریق مراجعه ایشان به مراکز سازمان و طرح مشکل با مددکار به تنهایی نمی‌تواند اثربخشی کافی در این خصوص را به دنبال داشته باشد ضمن آنکه بسیاری از این مشکلات به صورت شبکه به یکدیگر مرتبط بوده و اثر هم‌افزایی بر یکدیگر دارند که بررسی و رسیدگی به آن به شیوه‌های معمول میسر نخواهد بود و این مشکلات می‌تواند صرفاً جنبه فردی نداشته و برای سایر ساکنین یک محله نیز مصداق داشته باشد و همکاری بین بخشی برای رفع آن ضرورت داشته باشد.

لذا با توجه به مصوبات برنامه‌های بزرگداشت هفته بهزیستی سال ۱۴۰۲ با شعار "برای مردم برای به زیستن" و در راستای تاکیدات ریاست محترم سازمان در قالب نشست صمیمی مسئولین بهزیستی با جامعه هدف و با حضور شبکه‌ای از مسئولین درون و برون سازمانی در بخش دولتی و غیردولتی در مناطق هدف صورت پذیرفت.

در این دیدار و بازدیدهای میدانی مشکلات اهالی بررسی و تصمیماتی جهت کمک به متقاضیان و بهبودی وضعیت محله اتخاذ گردید.

کد خبر 92375

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد