بیانیه اداره کل بهزیستی هرمزگان در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه

اداره کل بهزیستی هرمزگان ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت علیه بشریت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان : در متن این بیانیه آماده است : 

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند.

عملیات طوفان الاقصی پاسخ کوبنده ای بود به کشتار بیرحمانه زنان ، مردان و کودکان و آواره ساختن میلیونها فلسطینی که سالها است در سخت ترین شرایط و محرومیت از امکانات اولیه زندگی و زیست شرافتمندانه به سر میبرند . بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار وتخریب سازمان یافته مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنائی و حمله به بیمارستانها و مراکز درمان آن نشانگر چهره واقعی و جنایتکارانه رژیمی است که جز زبان زور نمی فهمد .

اداره کل بهزیستی استان هرمزگان با پیروی از مواضع اصولی رهبر معظم انقلاب ،کشتار دسته جمعی مردم مظلوم فلسطین در غزه و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم نموده و ضمن برائت از حامیان و همراهان این رژیم منفور و ظالم، از کارکنان و جامعه هدف بهزیستی دعوت بعمل می آورد با حضور در تجمع مردم با بصیرت بندرعباس همزمان با سراسر کشور چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ساعت ۱۶ در محل بلوار ساحلی؛ زیر پرچم انزجار خود را از رژیم صهیونسیتی اعلام کنند.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 92359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد