برگزاری جلسه کمیته مدیریت بحران بهزیستی هرمزگان

در پی وقوع زمین لرزه های صبح امروز در استان هرمزگان ، جلسه کمیته مدیریت بحران بهزیستی استان هرمزگان با قید فوریت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در پی وقوع زمین لرزه های صبح امروز در استان هرمزگان و به منظور ایجاد آمادگی و هماهنگی جهت حوادث و اتفاقات احتمالی مرتبط با این زلزله در فین ، جلسه کمیته مدیریت بحران بهزیستی استان هرمزگان با قید فوریت به ریاست مدیرکل بهزیستی استان و با حضور اعضای مربوطه برگزار گردید.

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه ضمن بررسی گزارشات واصله از آخرین وضعیت مددجویان مناطق زلزله زده مورد نظر نسبت به تشکیل تیم و تقسیم وظایف بین اعضای جلسه و حوزه های مربوطه تاکید و احصای بانک اطلاعات مددجویان به تفکیک مناطق روستایی و شهری بخش های مشرف با منطقه فین و بندرعباس را از ضروریات اقدامات اصلی و اولیه تیم بحران دانست .

وی در ادامه خواستار هماهنگی و تعامل بین بخشی با مراکز مثبت زندگی ، تسهیل گران CBR، مراکز روزانه و شبانه روزی و همچنین تعامل برون سازمانی با دستگاه های امداد رسان از قبیل هلال احمر گردید .

هماهنگی با خیرین و گروه های جهادی از دیگر موضوعات مطروحه از سوی مدیر کل بهزیستی استان در این جلسه بود .

وی همچنین بر ایجاد آمادگی جهت هرگونه خدمت رسانی به جامعه هدف در مناطق مزبور در زمینه های مشاوره ای و روانشناسی ، مددکاری به عنوان اقدامات ثانویه تاکید کرد.

در پایان سایر موضوعات و اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات لازم جهت کلیه شهرستانهای استان هرمزگان مورد بحث و تبادل نظر اعضاء قرار گرفت .

گفتنی است؛ صبح امروز زمین لرزه‌هایی به قدرت ۵.۳ و ۵.۶ ریشتر فین در استان هرمزگان را لرزاند. عمق اولین لرزه ۱۹ کیلومتری زمین و دومی ۱۰ کیلومتری زمین بوده است.

کد خبر 92220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد