استفاده از ظرفیت های استان برای حل مشکلات مددجویان در ۱۰۰ محله کم برخوردار

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی کشور حل مشکلات مددجویان بهزیستی را با استفاده از ظرفیت های استان ها، از برنامه های اصلی طرح ۱۰۰ محله کم برخوردار بهزیستی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، فریده باغ علیشاهی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در مصاحبه با صداوسیمای مرکز سهند، با اشاره به آغاز اجرای طرح از هفته بهزیستی سال جاری ابراز داشت : مرحله دوم طرح از ابتدای مهر ماه آغاز شده است بدین صورت که در هر استان ۲، ۳ یا ۴ محله به انتخاب خود استان به عنوان محله هدف انتخاب شده است.

وی در نخستین روز اجرای طرح در شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی با اشاره به حضور مسئولین نهادهای مختلف از قبیل شهرداری، بهداشت و درمان، بنیاد مستضعفان، بیمه سلامت و .. اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح انجام بررسی میدانی و ارتباط مستقیم چهره به چهره مددجویان منطقه با مسئولان بود تا علاوه بر سازمان بهزیستی مسئولین سایر ارگانها با دغدغه ها و مشکلات اقشار تحت پوشش بهزیستی آشنا شده و مشکلات متعدد این افراد اعم از مسکن، اشتغال، معیشت و موضوعات مبتلا به با هم افزایی ارگانها حل شود.

شایان ذکر است این طرح به مدت دو روز در شهرستانهای هشترود و چاراویماق آذربایجان شرقی اجرا خواهد شد.

کد خبر 92198

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد