نشست صمیمی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با مدیرحوزه های علمیه خواهران استان

مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت : همکاری میان حوزه و بهزیستی فرصت مناسبی برای هم‌افزایی، آگاهی‌بخشی و تاثیرگذاری در حوزه آسیب های اجتماعی است.

به گزارش روابط عممومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای افزایش تعاملات برون سازمانی، توسعه و گسترش زمینه های همکاری مشترک، هم افزایی و هم سویی سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با عباسی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان در محل دفتر مدیریت بهزیستی دیدار و گفتگو کرد.

سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در ابتدای این دیدار به تشریح و ارائه گزارش جامع و مبسوطی از فعالیتها و خدمات سازمان در حوزه های مختلف به عموم مردم و گروههای مختلف جامعه هدف پرداخت و خواستار تعامل و همراهی بیشتر حوزه با بهزیستی در راستای هم سویی بیشتر در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی و استفاده از ظرفیت های فی ما بین در حوزه های آموزش های دینی و مذهبی به مددجویان مقیم در مراکز شبانه روزی شد.

وی با اذعان به عملکرد موثر حوزه های علمیه در نهادینه کردن فرهنگ دینی و مقابله با آسیب های اجتماعی تصریح کرد: همکاری میان حوزه و بهزیستی فرصت مناسبی برای هم‌افزایی، آگاهی‌بخشی و تاثیرگذاری در حوزه آسیب های اجتماعی  است.

عباسی مدیر حوزه های علمیه خواهران استان نیز ضمن با ابراز خرسندی از همکاری دو مجموعه به بیان گزارشی از فعالیتهای حوزه در بخش های مختلف پرداخت و خدمت به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی را فرصتی مغتنم و ارزشمند در جهت ارتباط عمیق و تعامل دوستانه و همراهی بیشتر حوزه علمیه با متخصصان امر در سازمان بهزیستی برشمرد .

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری مشترک میان سازمان بهزیستی و حوزه‌های علمیه شاهد اقدامات موثرتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

کد خبر 92115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد