برگزاری نشست هم اندیشی طرح توانمندسازی با محوریت محلات کم برخوردار

طرح توانمندسازی با محوریت محلات کم برخوردار در شهرستان های بندرعباس و جاسک اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ نشست هم اندیشی و برنامه ریزی طرح توانمند سازی با محوریت محلات کم برخوردار به ریاست نادر قادری معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان در محل سالن اجتماعات حوزه مدیریت برگزار شد.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی هرمزگان در جریان برگزاری این نشست از اجرای این طرح در دو محله کم برخوردار در شهرستان های بندرعباس و جاسک خبر داد و اظهار داشت : یکی از رسالتها و ماموریتهای مهم سازمان بهزیستی ارائه خدمت به مردم و ساکنین محلات کم برخوردار و احصاء نیازهای آنها در راستای برنامه ریزی هدفمند جهت خدمت رسانی مطلوب است بنابراین ضروری است با بکار گیری همه ظرفیت ها و فرصتها بتوانیم خدمتگزار شایسته ای برای محرومین و مددجویان ساکن در مناطق کم برخوردار باشیم .

نادر قادری در ادامه خواستار برنامه ریزی هماهنگ و بسیج همه نیروها و امکانات در اختیار به منظور ارائه خدمات پیشگیرانه ،کاهش آسیب ،استقرار اورژانس اجتماعی، خدمات مددکاری اجتماعی و استفاده از ظرفیت مراکز مثبت زندگی و همراهی خیرین در اجرای هرچه مطلوبتر این برنامه شد .

آزاده خداوردی رئیس اداره فناوری اطلاعات ،ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان نیز در این نشست به ارائه توضیحاتی پیرامون دستورالعمل اجرایی و نحوه اجرای این طرح و ارائه گزارشی از عملکرد شاخص سایر استانها برای اطلاع و آشنایی حاضرین پرداخت .

در پایان هریک از اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون دستور کار جلسه پرداختند و بحث و تبادل نظر در این خصوص صورت پذیرفت.

کد خبر 92113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد