خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ توانسته حاشیه امنی را در برقراری ارتباط شهروندان با مشاوران فراهم سازد

به مناسبت هفته سلامت روان ،مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مرکزصدای مشاور ۱۴۸۰ در مجتمع جامع خدمات مشاوره ای و روانشناختی بهزیستی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت نکوداشت هفته سلامت روان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان با همراهی آمنه همت معاون پیشگیری بهزیستی استان و صفورا دریا پیمای هرمزی رییس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس در محل مجتمع جامع خدمات مشاوره ای و روانشناختی بهزیستی حضور یافت و از بخش های مختلف مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ بازدید به عمل آورد.

جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این بازدید ضمن تبریک هفته سلامت روان و دیدار و گفتگو با جمعی از روانشناسان و مشاورین شاغل در این واحد اظهار داشت: خدمات مشاوره‌ای بهزیستی منجر به کاهش بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی می‌شود.

سامیه جهانشاهی افزود : گسترش و تجهیز بهینه این سامانه بی تردید گامی موثر در راستای کمک به مشکلات مشاوره ای شهروندان و هم استانی های گرانقدر در سراسر استان می باشد .

وی تصریح کرد: برقراری ارتباط با این سامانه موجب می‌شود که تماس‌گیرندگان در بیان افکار و احساسات خود احساس امنیت و راحتی بیشتری کنند و متعاقب آن امکان برقراری ارتباط عمیق‌تری فراهم می‌شود تا مشاوران نیز در زمینه‌های متفاوت، پیشنهادها و آگاهی‌های لازم را ارائه دهند. همچنین مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم می‌سازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند سریع و آسان و به صورت رایگان از کمک‌های مشاورین متخصص و مجرب بهره‌مند شوند.

جهانشاهی اظهار کرد: خط صدای مشاور ۱۴۸۰ توانسته حاشیه امنی را در برقراری ارتباط شهروندان و هم استانی ها با مشاوران فراهم سازد .

مدیرکل بهزیستی هرمزگان همچنین افزود : باید از ظرفیت صدا و سیما، مطبوعات و اصحاب رسانه درجهت اطلاع رسانی و آگاهسازی و معرفی خدمات و فعالیتهای سازمان بویژه در زمینه تشریح فعالیت های خط صدای مشاور ۱۴۸۰ استفاده نماییم .

گفتنی است : سامانه صدای مشاور ، سامانه مشاوره رایگان تلفنی است و هم استانی های عزیز می توانند از طریق تماس با تلفن ۱۴۸۰ از خدمات رایگان مشاوره و روانشناسی در زمینه های ازدواج و خانواده، کودک و نوجوان، مشکلات بین فردی، اختلالات روانی، مشاوره تحصیلی و تربیتی ، مشاوره شغلی ، مشاوره سالمند و اعتیاد استفاده نمایند .

صدای مشاور سازمان بهزیستی ( ۱۴۸۰) همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی تماس های شهروندان هرمزگانی است.

کد خبر 92102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد