۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
نشست مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی فارس با کارکنان نابینا و کم بینای اداره کل و بهزیستی شیراز به مناسبت روز جهانی نابینایان

نشست مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی فارس با کارکنان نابینا و کم بینای اداره کل و بهزیستی شیراز به مناسبت روز جهانی نابینایان برگزار شد./

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
این نشست  با حضور محمدرضا هوشیار مدیر کل، جعفری معاون توانبخشی ،سلیم حقیقی مدیر روابط عمومی،کارشناسان بهزیستی فارس و کارکنان نابینا و کم بینا در دفتر مدیر کل بهزیستی فارس برگزار شد.
مدیر کل بهزیستی فارس در این جلسه ضمن گرامیداشت این مناسبت ،اظهار داشت این  روز فرصت مغتنمی است تا به برابری فرصت ها تاکید شود و ضمن شناساندن توانمندی های افراد دارای معلولیت بینایی در خصوص حقوق ایشان مطالبه گری انجام گردد.
هوشیار به خدمات ارائه شده به جامعه نابینایان تحت‌پوشش نیز اشاره کرد و افزود پشتکار و تلاش مضاعف افراد نابینا و کم بینا و موفقیت های ایشان باید الگویی برای سایر افراد باشد، نشان دادن توانمندی ها و موفقیت ایشان در زمینه های شغلی،ورزشی و ... آگاهی ها را افزایش داده و دیدگاه جامعه در خصوص ایشان را اصلاح می‌کند . 
مدیر کل بهزیستی فارس در ادامه پای صحبت همکاران نشست، چالش ها،مطالبات و درخواست های ایشان را یک به یک بررسی نمود، و موارد مربوطه جهت پیگیری مطالبات ایشان  مصوب گردید. 
عمده مطالبات پرسنل نابینا و کم بینای بهزیستی فارس در این نشست شامل : مناسب سازی در محیط و تجهیزات کاری و اداری  ،هزینه ایاب و ذهاب ، درمان و وسایل کمک توانبخشی بود.
گفتنی است علیرضا شهریاری مددجوی نابینا از انجمن نابینایان توانگران کارآفرین شیراز و مادر ایشان میهمانان ویژه این نشست به دعوت مدیر کل بهزیستی فارس بودند و به بیان چالش های خود و دانش آموزان کم بینا و نابینا در حضور مدیر کل پرداختند،تقدیر از این نابینای توانمند و مادر گرانقدر ایشان با اهدای گل و لوح سپاس توسط مدیر کل برنامه دیگر این نشست بود.
در پایان نیز از همکاران نابینا و کم بینا توسط مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی فارس تقدیر و تشکر بعمل آمد.

کد خبر 92087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد