مشاور ایثارگران وزیر تعاون: بخشنامه تجلیل و تکریم ایثارگران وزارت تعاون اصلاح می شود

مشاور امور ایثارگران وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به صدور بخشنامه تجلیل و تکریم ایثارگران ویژه این مجموعه در سال گذشته گفت: این بخشنامه امسال با اعمال تغییراتی اصلاح و مجدد ابلاغ خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، دکتر "مسعود آزادی"  روز دوشنبه در نشست با ایثارگران شاغل در اداره کل بهزیستی ایلام بیان کرد: این بخشنامه شامل استفاده از هتل ها و مراکز رفاهی در کشور بوده  و جامعه هدف آن خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و این عزیزان می توانند از آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به دغدغه های مطرح شده در این نشست توسط کارکنان ایثارگر گفت: برخی قوانین مرتبط با ایثارگران در حوزه های معیشت، سنوات ارفاقی به کارکنان و غیره نیاز به اصلاح داشته که در این زمینه لایحه ای توسط دولت برای برنامه هفتم توسعه ارایه و از طریق نماینده های مجلس نیز در حال پیگیری است.

وی ابراز امیدواری کرد با توجه به اهتمام  دولت مردمی و مجلس انقلابی این دغدغه ها بزودی و در آینده نزدیک رفع شوند.

اشتغال ۱۵۲ ایثارگر در اداره کل بهزیستی ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این نشست گفت: از مجموع ۴۴۰نیرو این اداره کل ۱۵۲نفر از جامعه ایثارگران هستند که از این شمار ۲۲نفر جانباز، پنج نفر آزاده، ۱۸نفر رزمنده،۱۲نفر خواهر شهید، ۱۳نفر برادر شهید،۳۰ نفر فرزند شهید، پنج نفر همسر جانباز، ۲۹نفر فرزند جانباز و ۱۸نفر نیز فرزند رزمنده هستند.

"حسین نورعلیوند" از مهمترین فعالیتها و خدمات ارایه شده به ایثارگران شاغل این اداره کل را اجرای طرح سپاس، ادای احترام و غبارروبی  مزار شهدا در مناسبتهای مختلف، حضور در نشستهای ترویج فرهنگ و شهادت استان، ایجاد بانک اطلاعات ایثارگران، تجلیل از ایثارگران، برگزاری مسابقه های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت، اعزام کودکان مراکز شبه خانواده به مناطق جنگی، پرداخت هزینه های درمانی جانبازان، تبدیل وضعیت ۲۱نیروی ایثارگر، تشکیل نشستهای بصیرتی و غیره عنوان کرد.

کد خبر 92043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد