۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
بزرگداشت روز جهانی عصای سفید

آئین بزرگداشت روز جهانی عصای سفید در شیروان برگزار شد

برگزاری همایش گرامیداشت روز جهانی "عصای سفید"

به مناسبت روزجهانی عصای سفید همایش گرامیداشت این روز با حضور مدیرکل بهزیستی، فرماندار، رئیس شورای اسلامی، فرماندهی انتظامی، فرمانده بسیج، معاون توانبخشی، رئیس و همکاران بهزیستی شیروان و اعضای کانون روشنا و سایر مسئولین ادارات در روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۷/۲۳ در شهرستان شیروان برگزار گردید.

طی این مراسم هنرمندان روشندل به اجرای برنامه های مختلف ازجمله تلاوت قرآن ،موسیقی و... پرداختند. درادامه محسن توحیدی مقدم مدیرکل بهزیستی استان دراین مراسم ضمن تبریک روز عصای سفید به همه روشندلان عزیز، بر خودباوری و تلاش در زمینه تقویت استعدادها و توانمندی های ایشان تاکید نمودند. ایشان با تاکید بر لزوم مناسب سازی اماکن و معابر عمومی برای تسهیل حضور نابینایان در جامعه، از مسئولین حاضر در همایش خواستند که توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند. مدیرکل بهزیستی استان از ارائه خدمات مستمر و غیر مستمر به حدود ۳۰۵۳ نفر از افراد دارای معلولیت بینایی در بهزیستی استان خبر داد و عنوان نمود در راستای پیشگیری از معلولیت بینایی در سال گذشته ۴۳۷۶۳ نفر از کودکان ۳ تا ۶ ساله در طرح پیشگیری از آمبلیوپی مورد سنجش قرار گرفتند و اعتباری بالغ بر ۵۰۴ میلیون تومان بابت هزینه عینک، جراحی و هزینه های عوامل اجرایی طرح هزینه گردید.

در حال حاضر این طرح در ۳۳ مرکز مثبت زندگی ،مراکز بهداشتی ،و ۸ پایگاه دائمی در سطح استان در حال انجام است و در ۷ ماهه امسال بیش از ۹ هزار نفر مورد سنجش قرار گرفته اند . در پایان این مراسم از نابینایان فعال و افتخارآفرین در عرصه های مختلف فرهنگی،هنری، قرآنی ،ورزشی با اهدای لوح و هدیه تجلیل گردید.


بزرگداشت روز جهانی عصای سفید

بزرگداشت روز جهانی عصای سفید

بزرگداشت روز جهانی عصای سفید

بزرگداشت روز جهانی عصای سفید

بزرگداشت روز جهانی عصای سفید

بزرگداشت روز جهانی عصای سفید

کد خبر 92013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد