به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی ، ایجاد بستر مناسب تعامل مردم و مسئولان و تحقق مصادیق حقوق شهروندی ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با همراهی فائزه زارع رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان روز دوشنبه ۲۴ مهرماه از ساعت ۱۲ الی ۱۳ ، ضمن حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات ، درخواست ها و مطالبات شهروندان بود.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان،۲۴ مهرماه از طریق سامانه ارتباطات مردمی دولت و تلفن ۱۱۱ ، پاسخگوی مطالبات شهروندان بود.
کد خبر 91948
نظر شما