🔸پاسخگویی بر خط مدیران استان لرستان

ارتباط تلفنی از طریق سامانه الکترونیکی سامد ارتباط مردم و دولت

مدیر کل بهزیستی استان لرستان امروز ۲۳ مهرماه در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی درخواست ها و سوالات جامعه هدف و مددجویان بود

مرکز ارتباطات مردم و دولت از طریق سامانه الکترونیکی سامد  مستقر در استانداری لرستان سعی دارد با دریافت انتقادات، ایده‌ها و نظرات، درخواست‌ها، شکایات و گزارش‌های مردمی تا با برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامه ریزی‌ها زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را عملی سازد.

مدیر کل بهزیستی استان لرستان روز یکشنبه از ساعت 10 الی 12با حضور در مرکز سامانه سامد پاسخگوی سوالات جامعه هدف و مددجویان بود. مدیر کل بهزیستی لرستان گفت:  یکی از خدمات بسیار ارزنده دولت در جهت توسعه دولت الکترونیک همین برنامه سامد و پاسخگو بودم مسئولین به مردم است که با صرف کمترین زمان، کاهش هزینه و کاهش رفت و آمد و مراجعات مردم  انجام می شود. سامد سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.ضمن اینکه جامعه هدف بهزیستی استان لرستان هر هفته روزهای دوشنبه می توانند از طریق ملاقات چهره به چهره با مدیر کل مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

کد خبر 91863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد