برگزاری طرح ملی نشست صمیمانه در ۲ محله کم برخوردار استان

مدیر کل بهزیستی آذربایحان غربی گفت: طرح ملی نشست صمیمانه در ۱۰۰ محله کم برخوردار در ۲ محله کم برخوردار استان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی،پروین محمد پوری اظهار داشت: در این  جلسات که به نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار موسوم است با هدف حل مسئله و ظرفیت سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و کم برخوردار در شهرستان های ارومیه و شاهین دژ با حضور مدیران و مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کمک به محرومین و محرومیت زدایی از مهمترین شاخصه‌های سازمان بهزیستی است گفت: خدمات رسانی به مناطق محروم در طرح نشست صمیمانه در صد محله کم برخوردار وارد فاز جدیدی از خدمت رسانی به جامعه هدف شده است. در این طرح علاوه بر دیدار رو در رو و چهره به چهره با مددجویان و شنیدن مسائل و مشکلات این عزیزان به صورت شفاف و بدون واسطه، مدیران و مسئولین سایر ادارات و ارگان‌ها با فعالیت‌ها و مشکلات جامعه تحت پوشش سازمان آشنا می‌شوند.

مدیر کل بهزیستی استان ضمن تاکید بر ضرورت حضور میدانی مسئولین و مدیران در بین مردم و لمس مشکلات موجود از نزدیک، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر سازمان بهزیستی با هدف توانمند سازی مددجویان و پیشگیری از معلولیت‌ها گام‌های بلندی در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مددجویان برداشته است.

محمد پوری،در ادامه گفت: این طرح امروز شنبه ۲۲ مهر با حضور مدیران کشوری، مدیران دستگاه های اجرایی استان و مدیر کل بهزیستی و رئیس بهزیستی ارومیه،فرماندار، شهردار، فرمانده انتظامی، رئیس کمیته امداد امام ، جمعیت هلال احمر، رئیس شبکه بهداشت و مدیر کل بیمه سلامت استان و جمعی از سازمان های مردم نهاد در محله کم برخوردار کشتارگاه ارومیه برگزار می شود.

کد خبر 91848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد