همه آحاد جامعه باید به برنامه های سلامت محورسالمندان توجه ویژه داشته باشند

سالمندان وفرزانگان شهر بابک در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین محلی وفعالان حوزه سالمندی در این شهرستان مورد تکریم قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان یاسر حاجی زاده رییس بهزیستی شهر بابک در این مراسم در سخنانی کوتاه با گرامی داشت هفته سالمند به ارائه توضیحاتی پیرامون دوران سالمندی وروند صحیح ورود به این دوران پرداخته وعنوان داشت : با توجه به افزایش سرعت حرکت جامعه به سوی سالمندی لازم است تا همه آحاد جامعه به برنامه های سلامت محور،  برنامه های تغذیه سالمندان و روشهای خود مراقبتی سالمندان توجهی خاص داشته باشند .

در ادامه این مراسم جلالی فرماندار شهر بابک  از خدمات ارزنده وگسترده بهزیستی و حمایتها واقدامات ارزشمند بنیاد فرزانگان این شهرستان تقدیر وتشکر نمود و همه ادارات و ارگانها را ملزم به مناسب سازی محیط ادارات واماکن عمومی جهت دسترسی آسانتر سالمندان  وفرزانگان به اماکن  وخدمات عمومی نمود .

 گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های شاد ومتنوع توسط گروههای هنری ادامه یافت ودر پایان با اهدا هدایایی از خانواده های دارای سالمند وسرپرست افراد دارای معلولیت تقدیر وتشکرشد.

کد خبر 91771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد