در رسانه | بهزیستی ۱۷۰ نوع خدمات اجتماعی به مردم ارائه می‌کند

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: سازمان بهزیستی از زمان تولد تا سالمندی، به افراد جامعه ۱۷۰ نوع خدمات اجتماعی ارائه می‌دهد.

https://www.hanakhabar.ir/news.php?id=09739DCB

به گزارش هاناخبر ، مدیرکل بهزیستی استان کردستان در بازدید گفت: رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما همواره یاریگر ما در معرفی خدمات بهزیستی به آحاد جامعه و انعکاس تلاش‌های صورت گرفته بوده اند و ما قدردان هستیم. 

حسین رسولی با بیان اینکه بهزیستی ۱۷۰ نوع خدمات اجتماعی به مردم ارائه می‌کند، افزود: بسیاری از مردم با این خدمات آشنایی ندارند و انتظار می‌رود در زمینه آگاه سازی مردم نسبت به این خدمات، رسانه‌ها ما را کمک کنند.

وی افزود: ۳۵ هزار خانوار در استان کردستان به صورت خاص تحت پوشش خدمات بهزیستی استان کردستان هستند و ۴۰۰ موسسه غیر دولتی نیز در این استان با سازمان بهزیستی همکاری دارند.

مدیر کل بهزیستی کردستان گفت: هفت هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی فاقد مسکن در استان کردستان وجود دارد که در تلاشیم افراد واجد شرایط در قالب طرح ملی مسکن ثبت نام و مشکل خانه دار شدن آن‌ها حل شود.

حسین رسولی افزود: امسال نیز تعهد داریم سه هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات اشتغال به مدد جویان واگذار کنیم و افرادی که واجد شرایط هستند می‌توانند از آن استفاده کنند.

جمال سمساری مقدم، مسئول باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز کردستان نیز در این دیدار به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این نهاد، برای انعکاس برنامه‌های بهزیستی و آگاه سازی جامعه از خدمات متنوع ارائه شده آن پرداخت.

کد خبر 91635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد