در رسانه| نشاندن لبخند بر لبان ۳۰۰ کودک کار در میهمانی آرزوها

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد؛ در میانه هفته کودک یک مهمانی متفاوت در یکی از باغ تالارهای حاشیه شهر مشهد برپا بود. میهمانان کوچک این ضیافت شاد و پرمهر ۳۰۰ کودک کار بودند.

عابدین زاده، مدیر مجتمع شوق زندگی نیز در این خصوص به شبستان گفت: چند وقت پیش به همت شهردار محترم منطقه ۳ جناب دکتر حسینی نشستی با مسئولین برخی تالارهای مشهد داشتیم؛ به فاصله کمی از جلسه ، مدیر محترم تالار قصر خورشید به مجتمع شوق زندگی امدند و اعلام کردند تمایل دارند تا رسالت اجتماعی خود را برای کودکان با برگزاری جشنی انجام دهند، بسیار با انگیزه و با شوق .

وی افزود:  تصمیم ما برای بزرگداشت روز ملی کودک هم نشینی و دورهمی با کودکان کار و خانواده های آنها شد. بازی های متنوع، درست کردن بادبادک، مسابقه نقاشی  و درخت آرزوهای کودکان، در کنار سایر قسمت های برنامه قرار گرفت.

مدیر مجتمع شوق زندگی ادامه داد: شب مراسم شهرداران محترم مناطق ۳ و ۵ مشهد و مدیر کل محترم بهزیستی و مددکاران و ناظرین محترم کودکان کار به همراه ۳۰۰ کودک کار در مراسم حضور یافتند. مدیریت محترم تالار و همکارانشان  برای پذیرایی و شادی  بچه ها و براوردن آرزوهای آنها سنگ تمام گذاشتند. مدیریتی که خودش مانند میزبان یک مراسم شخصی تلاش داشت تا به کودکان خوش بگذرد.

وی این برنامه را مصداق مهرورزی، ایمان و جود و بخشش دانست و تصریح کرد: هر فردی در این جلسه از درخت آرزوها سهمی برداشت و پیگیر براورده شدن آرزوی کودکی بود. هر فردی دنبال کودکی میگشت که برگه ارزوی او را برداشته و دنبال سهم خود از نعمت خدا برای براورده کردن آن ارزو بود.

شبی به یادماندنی، شبی با لبخندهای زیبای کودکان، شبی با خوشحالی بی حد کودکان، شبی با حال خوب برای انسانهای خوب که تلاش کردند یادگاری در خاطر کودکان این شهر ایجاد کنند. بی‌شک همین خوبی‌هاست که می‌ماند
در رسانه| نشاندن لبخند بر لبان ۳۰۰ کودک کار در میهمانی آرزوها.

کد خبر 91548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد